sabato, Maggio 4, 2024

cosa vediamo oggi?

Chiesa di San Nicolao...

Nel cuore del quartiere Forlanini, nella periferia orientale di Milano, sorge uno degli...

Il Fiore Unico del...

Nell'incanto dei secolari bastioni, il Castello Sforzesco di Milano custodisce un tesoro botanico...

RicaricaMi, il nuovo biglietto...

Milano si prepara a un cambiamento rivoluzionario nel trasporto pubblico con il lancio...

Bellano e l’orrore di...

Bellano è una pittoresca località situata sulle rive del Lago di Como, nella...

A vòlt, el ciappà vun per l’alter

A vòlt, el ciappà vun per l’alter ovvero, a volte prende uno per l’altro. In altre parole, ci si confonde, si fa confusione.

Una cosa che può capitare a tutti, ma se succede come nella storiella che state per leggere, tutto diventa più… divertente.

Siete pronti a sorridere? Buona lettura


A vòlt, el ciappà vun per l’alter

Ona famiglia inglesa l’ha passaa i sò vacanz in Germania e, intanta che la faseva ona passeggiada, l’ha vist ona graziosa casètta de campagna.

L’ha domandaa de chi l’era e l’ha savuu ch’el proprietari l’era on pastor protestant. Hinn staa faa di trattativ, per fittàla per l’estaa de l’ann dòpo. Quand l’è tornada in Inghilterra, de colp, a la sciora, ghe ven in ment d’avè minga vist el WC e l’ha scrivuu al pastor per pregall de digh in doe  ’l  se troava.

Quand l’ha ricevuu la lettera, el pastor l’ha minga capii l’abbreviazion WC e credendo che se trattava de ona cappella de la sètta anglicana ciamada ’’Wall’s  Chapel’’ , l’ha rispòst in ’sta manera:

’’Gentil sciora, hoo apprezzaa la soa richiesta e gh’hoo el piasè de informaLa che el loeugh al qual Le la se riferiss in de la Soa stimada lettera, el se troeuva a 12 chilòmetri de la cà, e quèst l’è on bèll fastidi, soratutt se la gh’ha l’abitudin de andagh de spèss e in ch’el caso chì l’è preferibil portass adree de mangià e restà lì in sul pòst tutt el dì.

Cèrti ghe vann a pee, di alter in tramm ò in biciclètta, ma riven semper in del moment giust e disturben minga. Gh’è pòst per 400 persònn settà-giò e 100 in pee, gh’è l’aria condizionada per evità l’inconvenient di cattiv odor daa de tutti chi persònn lì.

I sedil hinn de velù, se raccomanda domà de rivà in anticip per trovà i pòst de settass-giò; i fioeu se setten-giò vesin ai sò gent e se voeuren, pòden anca cantà in còr.

Quand se va denter, ven daa on foeuj de carta a ògnidun, e i persònn che riven, quand la distribuzion l’è finida, podarann doprà anca el foeuj del vesin, però quand vann foeura, dovarann dall indree, possibilment minga riscïaa, per podèll poeu utilizzà tutt el mes.

Gh’è di fotògrafi specializzaa che ciappen fotografii in di divèrs pòs, che vègnen poeu pubblicaa sui giornai de la città in manera che tucc pòden vedè con piasè i vari persònn intanta che fann on’azion tanto umana. Tanti salut.’’

A vòlt, el ciappà vun per l'alter
A vòlt, el ciappà vun per l’alter

 

Leggi anche

00:02:07

Tre giorni della merla, speriamo siano molto freddi

Tre giorni della merla: 29, 30 e 31 gennaio. Tradizione vuole siano i più freddi dell'anno. E se così sarà, la primavera sarà bella, in caso contrario arriverà in ritardo. Ogni anno riceviamo richieste sul perchè di questo nome. I...

Milano per Gaber

Torna con quattro imperdibili appuntamenti Milano per Gaber, la manifestazione creata e gestita dalla Fondazione Gaber in collaborazione con il Piccolo Teatro e il patrocinio del Comune di Milano che da sempre approfondisce la dimensione più teatrale e culturale...

Finalmente 2021

San Silvester protettor de magutt e murador, de marmisti e spaccaprèi ciappa ‘st’ann per i cavèi e dal Dòmm trall sul sagraa e ch’el vaga spettasciaa. Disen che quand l’è bisèst l’ann de cèrt a l’è funèst. Beh, l’è staa ‘n ann disgraziaa: quanta gent che gh’è mancaa, fà...