El scior Peder el va in ona Agenzia Immobiliar perché l’è intenzionata a comprass on appartament. El se mètt d’accòrd con l’Agent e el dì dòpo el va a vedèll.

El Peder l’è quasi convint de comprall, el tratta on poo sul prèzzi e dòpo avè troà l’accòrd el ghe dis che però le voeur in ordin, nètt e imbiancaa.

L’Agent l’è daccòrd e el ghe da l’appuntament fra ona settimana.

Passaa la settimana, el nòster Peder el va in Agenzia per fass dà i ciav, fà vedè l’appartament a la miee e ciappà on poo de misur per sistemà i mòbil.

Rivaa a l’appartament, el dèrva l’us’c e el ved di smagg d’acqua e de umid e, intanta ch’el se gira vèrs la miee,  el ved on ratton.

Inrabii coma ‘na bèstia el va in Agenzia e el fa present la situazion.

L’Agent, minga convint de quèll che gh’ha dii el Peder, el ciappa i ciav dell’appartament e insèma al Peder el va sul pòst a vedè cont i sò oeugg.

El dèrva l’us’c  e in sul moment  el ved nagòtta, allora el Peder el tira foeura de saccòccia on tocchèll de formagg, le butta per tèrra e dòpo on second salta foeura ona pantegana lunga on quai trenta ghèi che la ciappa al volo el boccon e via che la spariss in la soa tana; l’Agent el po’ minga cred, el sbaratta i oeugg e el rèsta lì meravigliaa.

Allora el Peder, vedend el nò cred de l’Agent, el ripètt el gèst: salta foeura on’altra pantegana anmò pusee gròssa che, come on fulmin, la ciappa el tòcch de formagg e via che la torna in la soa tana.

La stòria la se ripètt per la terza vòlta e la scèna l’è sempre quèlla.

A ‘sto punto, l’Agent, pien de meraviglia, el se fa dà dal Peder on tòcch de formagg e le butta lù per tèrra: salta foeura ona carpa in sui tri chili, la ciappa al vòlo el formagg e via che la spariss in on attim.

L’Agent el guarda el Peder e el ghe dis:

‘’ Ma l’ha vist… l’era on pèss…’’

E el Peder de rimand:

‘’ … sì, sì hoo vist,  de l’umidità ne parlom dòpo…’’

 

 

Articolo precedenteLa bella la va al fosso
Articolo successivoLa lèttera d’ona tosa a sò mader
Danilo Dagradi
Abbandonata agli inizi degli anni 2000 una carriera tra numeri e percentuali, riscopro la passione per Milano e la sua storia ma senza pensare che potesse diventare un lavoro. Con la nascita dei primi social network, avvio un'attività incentrata sulla gestione della comunicazione attraverso anche questi strumenti. Attività che svolgo tutt'ora come Social Media Strategist per aziende e professionisti. Con l'avvio del progetto Milano da Vedere prima e Se Parla Milanes in un secondo momento, divido le mie giornate tra la storia di Milano ed i numeri dei social network...

LASCIA UN COMMENTO

Scrivi tuo commento
Scrivi tuo nome